Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Koldioxidutsläpp & tillväxt *LINK*

Du har kanske rätt i de du säger, Anders. Saken är den att de där flera 1000 forskare som skrivit under IPCC´s rapport, som nu SMHI och många lutar sig mot i omvärlden inte stämmer. Det va ju ca 40st forskare som skrev under och ca 60 som vägrade. Iaf är det vad jag har hört. Sen kan ju det vara bullshit men de kanske stämmer också. Man måste ju också förstå att om en hel I-värld köper ett dokument och lär ut det till alla så blir det ju sanning. Även om inget stämmer. Som jag skrev nån stans så är detta med AGW som att tro på Jesus. Vissa hävdar si vissa hävdar så. Titta gärna på Lord Moncktons föreläsning. Den gav iaf mig lite nytt synsätt. Vem säger att han har fel? Vem säger att Al Gore har rätt? Många saker han tar upp är sånt som är bevisat och som har blivit erkänt. Hur kunde man sprida kristendomen så snabbt? Man hade ju bevis i form av en bok! AGW har ju bevis i form av en rapport... som man har erkänt att man fuskat med!!! Varför frågar ni... mm om de inte har med koldioxidskatt och en snuskigt massa pengar att göra så har det kanske med berömelse att göra? Vem vill inte få nobels fredspris? Det ger ju norrmännen ut till vem som hellst iofs... haha

Inlägg i den här diskussionstråden: