Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Til Teddy
Som svar till: Svar: Til Teddy ()

Hej Teddy
Kan godt forstå hvis du misfåstår mange ting, syntes det lader til at du ikke læser de forskellige indlæg ordentligt. Min norske veninde har familie i stavanger og jeg ikke har aldrig påstået der har frosset 20 grader i stavanger. jeg har heller aldrig påstået at Silkeborg har ligeså mildt et vinterklima som stavanger. og har aldrig delt Danmark i zoner. jeg har poienteret at mange andre faktore spiller ind.Du skriver jeg ikke er til og diskutere med, nej når du kommer med sådan nogle beskyldninger så bliver jeg ikke nem at diskutere med før du har vist mig de indlæg sort på hvidt som du anklager mig for. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvor du hiver de ider fra du skyder med. Vil da faktisk gerne vide om der er nogen der har læst et indlæg hvor jeg påstår alt det. Hvis nogen har mod så kom bare på banen . og nej viste ikke du har boet i Silkeborg, du har skrevet RY 10 gange. Ry kan du ikke sammenligne med Silkeborg. Ry er koldere, men det er også lige meget om det er. Jeg føler ubehag ved de der beskyldninger du hiver ud af den blå luft. Du må simpelthen vise mig de indlæg hvor du påstår de ting, kan du ikke det herpå så må jeg betragte dig som en der prøver at gøre sig intersant på andres bekostning. Kom nu lige ordentligt på banen i stedet for det putterri
John

Inlägg i den här diskussionstråden: