Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Klimatkätteriet
Som svar till: Svar: Klimatkätteriet ()

Hej Anders.

Der findes mange syn på hele spørgsmålet om den forøgede drivhuseffekt. Og det er godt med en kritisk holdning til videnskaben.
Men i dette spørgsmål er jeg helt enig i dine betragtninger. Jeg forstår ikke, at der stadig findes folk der betvivler videnskaben i dette spørgsmål.
Det er næsten som dengang folk heller ikke troede på at jorden er rund. Det tror folk på i dag hvor de kan se jorden fra satelit. Hvorfor kan man så ikke forholde sig til at satellitter viser at isen ved norpolen er skrumpet med 40% ved kontinuerlige september målinger. Den eneste oplagte forklaring til så stor en ændring er menneskenes afbrænding af fossile brændstoffer, CO2 der dokumenteret findes i væsentligt forøget omfang i atmosfæren siden førindustriel tid.

Skebtikerne burde komme med deres forklaring på CO2 stigningen og den smeltende is. Den ville jeg gerne se.
Husk på at atmosfæren er som et lag lak på en globus. Den kan vi sagtens påvirke. Engang troede vi heller ikke på at vi kunne overfiske eller forurene havene.
Det kunne vi......

Inlägg i den här diskussionstråden: