Exotiska växter i Skandinavien

minus 20 grader,,,,,,hrmmmmfffff

uha, det var koldt her i aften d. 6-3-2010,,,,,kørte fra Randers kl 22.00, hvor der var minus 6 grader, ned omkring Århus, termometret viste minus 7-8 grader, ind over Lund imod Nørre Snede, og omkring Krondal var det minus 10 grader..... af en eller anden mærkelig årsag var der ca 2 km øst for Nørre Snede kun minus 7,5 grader, men så skal jeg ellers love for, at der blev dømt KOLDT på den anden side af Nørre Snede,,,,,ca 3 km vest for Nørre Snede var der minus 17 grader, og vi taler om ca 10 graders temperaturforskel inden for ganske få kilometre..uhyrligt,,,, omkring Ejstrupholm blev der så lidt " varmere ", idet der her kun var minus 15 grader, og så efter rundkørslen, imod Brande gik termometret bare lige ned på minus 20 grader, mens der hang meget lavtliggende skyer lige over bilen,,,...............UHA, det var rart at komme hjem til varme Brande, her var der " behagelige " minus 15 grader igen,,,,,for dælen da, jeg er godt nok noget spændt på, om mine Trachy overlever denne MØG-vinter......

mvh / Jan

Inlägg i den här diskussionstråden: