Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Djungeln i Häggum
Som svar till: Svar: Djungeln i Häggum ()

i trädgården är där mycket att göra rensning och beskärning, har inte klippt veck vinterskador och sådana som inte klarat sig är kvar som bruna utropstecken. ingen vattnig när det varit torrt så det har gjort sitt. men så är nog min personlighet även i livet. har några utropstecken i köket också (kommer lukta gott när jag kommer hem).

egentligen känns det lite dumt att inte bo där man har sin trädgård. man är ju aldrig där och ser vad som händer och ringer man hem så är ''beskrivningen'' att allt är jätte bra. men i själva verket ser det ut som en öken. så det har ju blivit att jag inte utvecklar trädgården mer utan samlar på mig allt där jag bor nu på min lila gräsplätt.

man kan ju skylla på att man vill ha det så, jag själv är ju förtjust i det vilda och har inget emot exempel Jätteslide och parkslide. och tycker det är trevligt när den inhemska floran kommer på besök som andra anser som ogräs. men sedan i sina planteringar med lite ''finare'' växter kan det kanske vara snyggt att hålla lite ordning. oj vad långt inlägg.

Inlägg i den här diskussionstråden: