Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Kolla in stranden !
Som svar till: Svar: Kolla in stranden ! ()

Jag har kollat på din blogg och dina växter och du har sannerligen något riktigt bra på gång men om du ska ha visningar för vanliga dödliga,inte extrema växtnerdar så måste du ha ett relativt härdigt grundmaterial också annars kommer de aldrig att förstå sättet att odla på. Då måttet på en bra trädgård är att den är realistisk och fungerande. För visningar för riktiga växtnerdar spelar det inte lika stor roll. Patrik kommer älska din trädgård. Personligen skulle jag vilja se mera växter eller stenar på din tomt,mer kuperat liksom så att det blir mer "spännande" att se på. Du har något bra på gång och det kommer att bli jättebra med tiden. Blev bara lite irriterad och såg det som skryt när du skrev att du trivdes som trädgårdsmästare och la ut priser inför visning. Trädgård är något helt annat men i ditt fall med ditt intresse så har du inte mycket annat val om det är just medelhav du vill eftersträva. Fortsätt lägga upp bilder men jag hugger dig igen som en orm om priserna kommer fram inför en visning :). Annars var det inte illa menat. Bra jobbat.

Inlägg i den här diskussionstråden: