Exotiska växter i Skandinavien

Svar: På tal om global uppvärmning *LINK*

Oj vad mycke skitsnack... men så förstår jag inte norska/danska så bra vilket kan vara orsaken till min reaktion?

Det blir knepigt för mig när man gör om procentuell koldioxidsinnehåll till ppm då jag inte vet skillnaden men när det gäller koldioxidhalt så ska du veta att jorden har under många många miljoner år haft stora variationer av koldioxidkoncentration. Och djur har kommit och gått liksom växter. Och detta kommer att fortsätta vare sig vi människor finns här eller ej. Kolla tempdatan som är bra illustrerad på nedanstående länk och säg vilka dinosaurier som körde omkring med störst bilar och framför allt. Varför eldade dinosaurierna med kolkraftverk? De va ju mycke värre förr så vad gjorde ödlorna egentligen? Vi människor har ju lite koldioxid kvar att andas ut innan vi kan börja snacka.

Koldioxidsnacket är enbart påhittat för att man ska kunna beskatta varj land, varje företag och varje människa för att på så sätt dra in pengar till dom rika. Sluta tro nått annat. Vill ni prata miljö och vara rädda om vår jord så ska vi snacka annat. Som fattigdom, nedskräpning av haven, utfiske etc.

=P

Inlägg i den här diskussionstråden: