Exotiska växter i Skandinavien

Svar: @Frank Svar: Nytt forum

"Hvis du mener emnet exotiske planter, så er jeg ret sikker på, at de fleste danskere henter deres inspirationer og informationer hovedsageligt hos internationale internetsider!"

Det er så her vi ikke er enige.
Jeg tror de fleste der ønsker info om hvad de kender til af eksotiske planter så som hørpalmer, søger info på dansk primært. Det bygger jeg ud fra at danskere stort set søger info om alt andet via primært andre danske hjemmesider. De fleste søger via google på feks. hørpalme og bruger de første 10 links derfra. Igen så er de første 10 derfra danske hvis du søger på hørpalme. Det er sådan at nye kommer igang med at skabe deres eksotiske verden af planter. Jeg er selv stor fan af dette forum og bruger det som sagt meget men jeg har stadig en lille drøm om nordens første palme allé og et villa kvarter med hørpalmer en hveranden have. :) Så jeg siger intet om at dette forum ikke skulle være eksisterende for det ville være en skam. det jeg siger er at for at få det alemene danske have folk til at få en bredere interesse i eksotiske planter bør der være et dansk forum efter min mening.

Inlägg i den här diskussionstråden: