Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Nya plantinköp!
Som svar till: Svar: Nya plantinköp! ()

Är inte att skriva att man är störd ett personangrepp? varför ska någon sluta skriva här för ?

Visst danny är kanske hård i sina inlägg men att skriva att man är störd tycker jag är värre.

Denna tråd känns enbart som en skryt tråd och det är ju inte till att gå till personangrepp när man skriver så.

Jag ser gärna bilder när folk köper nya växter (och har själv gjort och kommer säkert göra), men att bara radda upp bilder på växter med pris och skriva ''ska visa upp inför visning och fint va'' är ganska tråkigt att läsa.

Inget fel att skriva om priser heller, men även här att pang pang på med pris. Känns (intryck) snabbt visa bilder och snabbt med priser för att alla ska se. Inte personangrepp och jag har inget emot Jonas (känner inte han) bara intryck och känslan. Får gärna kalla mig för idiot, störd m.m. har blivit kalla för värre förr : )

Och jag kan förstå Jonas blir irriterad hade kanske blivit det själv också, men han kan väl försöka förstå andra också att tråden har det intrycket. Och även andra.

Inlägg i den här diskussionstråden: