Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Ludvigs releaseparty....?
Som svar till: Ludvigs releaseparty....? ()

Ajdå. Om jag vetat att ni gärna velat komma så hade jag bjudit er båda. Jag höll kalaset helt i egen regi, och ungefär som inför ett bröllop så är man tvungen att avgränsa sig. Avgränsningen blev inte distinkt men det blev dels några som bidragit mycket till boken, och sedan några lokala kompisar och min familj. Sedan var det några som jag bjöd som inte kunde komma, men det var ett 20-tal bordsgäster vilket kändes rätt lagom.

Pelle du har ju en stående inbjudan, så kom gärna förbi nån gång. Det är ju inte så enormt långt bortanför Borås (10 mil). Thomas du är givetvis även välkommen.

Festen blev mycket trevlig, och det var en underbar kakafoni av trädgårdsprat. Lite roligt också att det fanns många smakinriktningar: vinodling, palmer, woodland, perenner, trädormbunkar och offentlig plantering (öh...känns det bättre nu??).

Sedan skickade jag ut inbjudningarna mycket sent, dels för att jag var osäker på om det skulle bli ett kalas eller inte, dels för att jag ville se boken innan jag bjöd in någon. Efter att jag fått boken i hand, kända jag att det var läge för party och att det borde hållas i anslutning till att boken släpptes.

Förlåt Pelle.

Inlägg i den här diskussionstråden: