Hej Teddy
Nå har snakket med min norske veninde nu. Må jo så indrømme at hun kommer fra Bergen eller nærmer 5 km fra bergen ind mod måløy hvor hun siger der har frostet hele 22 grader, men hun har også familie i stavanger som påstår der har froset -16 grader hos dem.
Kan se der ligger mange indlæg hvor du beskylder mig for ting. Har skrevet lidt i andre indlæg men kan se der hele tiden dukker en ny op når jeg kommer frem i åbner indlæg, så vil lige samle noget op og sammen så det er nemmere at overskue.
1: hvor har jeg sagt det har froset 20 grader i Stavanger? ( Har refareret et vidensudsagn)og hvis det havde er det jo ikke noget du evt behøver at være bekendt med eller hidse dig op over.
2: Hvor og hvornår har jeg delt danmark op i lige zoner? og hvad bringer dig i den sitration at have ret til at tilsvine mig om jeg så havde tilkendegivet dets oprigtighed (Har bragt et kort fra drakinius som jeg aldrig har tilkenegivet dets oprigtighed men blot vil vise jer).
3: Hvorfor hendvender du dig ikke med kretik mod mig direkte til mig istedet for til Martin?.
4: hvilken ret har du til at udstille min kompentance og kalde mig for useriøs og ikke har belæg? ( Har du?). Ved ikke lige hvilket temperament du har. men syntes ikke det er særlig gennemtænkt.
Håber du er mand nok til at svare ordentlig på dette direkte til mig og ikke til andre, for vil meget gerne have en forklaring på din for mig helt uforstålige måde at angribe på, da det er mig helt uforstålig at nogen kan flippe sådan ud over nogle total irelavante ting.
Teddy mener det seriøst og rækker en hånd frem til dig så du kan forklare dig.
kan du tør du? og hvis ikke så stop i det mindste med dine angreb
John