Exotiska växter i Skandinavien

Interesse for en exohelg i Stavanger i 2010?

Hei alle
Jeg har ofte tenkt på om der var interesse for å møtes her i Stavanger. En forlenget helg hvor dem som er interessert ankommer torsdag og reiser igjen søndag er en mulighet.
Jeg kan skaffe overnatting til 200 kr pr natt i Stavanger Dykkerklubbs lokaler hvor det er mulighet for å lage egen mat. Klubbhuset ligger idyllisk nær sentrum rett ned til fjorden.
Fjor og fjære er naturligvis det mest interessante her i området men der er også en park som heter Aboreret med mange hundrede forskjellige trær (en del spesielle) i Stavanger som er interessant. I tillegg kunne dem som kom besøke min og også Ben sin hage.
Beste tidspunkt er i slutningen av mai eller midten av august.
For svenskene er det for dem som bor i Skåne nemmest å kjøre til Hirtshals i Danmark og så ta ferja derfra direkte til Stavanger med Color line. En annen mulighet er å ta fly til Sola lufthavn som ligger ved Stavanger. For dem som reiser med ferjen kan dere la bilen stå igjen i Hirtshals for å spare penge, dere trenger ikke bil da der går buss fra ferja og til sentrum.
Hva synes dere, skal jeg prøve å jobbe videre med ideen min og evt. bestemme meg for en dato?
Mvh.
Teddy

Inlägg i den här diskussionstråden: