Exotiska växter i Skandinavien

Svar: Vattna.
Som svar till: Svar: Vattna. ()

Roligt att du tog dig förbi - jo det är ju bara jag och tanten på hörnet som har ett trädgårdsintresse här kruxet är bara att jag önskar mer utrymme, och de hjälper föga att jag har mycket att tillgå i zon 6-7. Vet en del personer som är hemma på dagarna här och jag förmodar att det då har det lite tight med pengar, funderar på om jag skall arrendera lite mark av dem, men de torde la förstöra grannsämjan. Läget är bra, när det är 10 grader sol är här 25-30 och nu när det är 20-25 så ligger temperaturerna på 35-40 grader, på vintern är här ca, 5-6 grader varmare än området i sin helhet.
Vad de gäller vägar så kräver de simultanförmåga och en synsk förmåga, på vissa vägar måste du veta var du skall ligga någonstans eftersom skylten sitter bakom krönen och precis där de svänger av - alltid lika spännande när någon tok kommer på det och försöker gira igenom 3 filer för att sedan upptäcka att de valde att åka mot Oslo istället för Hisingen. Man kan dock se på det som, vi vill att folk skall stanna - du hittar aldrig ut du åker bara runt=)

Inlägg i den här diskussionstråden: